Македонските патници бараат поврзување директно со главните аеродроми во европските метрополи

  • By klaster3
  • јули 31, 2022
  • 0
  • 342 Views

Скопскиот аеродром забележа брз раст на патниците во изминатата деценија, придвижуван првенствено од нискобуџетната компанија Визаир, која има пет авиони стационирани во градот со летови до бројни европски дестинации, иако главно секундарни аеродроми десетици километри оддалечени од централните.

Ова резултираше со тоа што поголемиот дел од најпрометните неуслужни дестинации на скопскиот аеродром се големите европски градови и престолнини.

Мрежните авиопревозници кои оперираат во градот, вклучувајќи ги Туркиш ерлајнс, Аустриан Ерлајнс, ЛОТ, Ер Србија и Кроација ерлајнс, имаа корист како резултат на тоа, превезувајќи значителен број на патници до нивните крајни дестинации во Европа.

Од година во година, Брисел и Амстердам се на врвот на листата како едни од најфреквентните неискористени дестинации од Скопје, и покрај тоа што Визаир опслужува такви како Шарлроа и Ајндховен.

Други градови кои имаат значителен индиректен сообраќај кон и од македонскиот главен град се Париз Шарл де Гол, Прага, Дизелдорф, Љубљана и Минхен.

Некои од најпрометните трансфер дестинации на Туркиш ерлајнс во Скопје се Лондон Хитроу и Мадрид. Од друга страна, ЛОТ има значителни летови кои го поврзуваат Скопје – до и од Осло, Амстердам, Вилнус и Копенхаген.

Аустријан е број еден трансфер авиопревозник меѓу Македонија и Брисел и Амстердам со пазарен удел од над 40%. Двата национални превозници од поранешна Југославија, исто така, гледаат значителен трансфер сообраќај во нивните операции во Скопје.

Ер Србија имаше голема корист од падот на Адриа Ервејс на неговите услуги на македонскиот пазар, станувајќи број еден превозник за патници кои патуваат меѓу Скопје и Љубљана.

Исто така, има забележителен сообраќај кон Рим, Амстердам, Цирих и Париз од и до Скопје. Неговиот хрватски пандан се истакна во понудата на летови со други центри на Стар Алијансе, првенствено Франкфурт. Исто така, има летови и меѓу Скопје и Брисел, Амстердам, Минхен и Цирих.

Операторот на двата меѓународни аеродроми во Македонија, ТАВ, рече дека додавањето нови дестинации и проширувањето на поврзаноста на Скопје продолжува да биде еден од нејзините главни приоритети.

„Во десетте години пред панде мијата, успеавме да го зголемиме сообраќајот на македонските аеродроми за четири пати, на 2,7 милиони. Во истиот период, бројот на опслужени дестинации се зголеми од петнаесет на 44.

Како дел од најголемата глобална платформа за управување со аеродроми, ќе продолжиме со нашите маркетинг нап ори за повторно воспоставување сусп ендирани рути и додавање нови“, изјави операторот претходно за EX- ЈУ воздухопловни вести.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.