Катерина е една од ретките жени- кондуктерки, објаснува како се снаоѓа и кои не се добри страни на работата

  • By klaster2
  • април 2, 2022
  • 0
  • 504 Views

Пред црвената врата на возот ,,Соко” секогаш ќе ве пречека убавата Катерина- кондуктер кој го насменвуа секој патник и го прави возењето попријатно.

Ги прегледува билетите, ги насочува патниците до десниот влез, одговара на бројни прашања, а кога возот оди и по 200 на час, таа поминува низ неговите ходници и се грижи патот до Нови Сад и назад да помине баш како што треба.

Ја нарекуваат и „Стјуардеса“, велат патниците, бараат од неа фотографија, селфи, и ја коментираат нејзината убавина а на сето тоа таа професионално се насмевнува.

Не и пречат коментарите дека е убава – вели, тоа е нејзина работа, да биде љубезна и да изгледа убаво. Важни се подготовките за качување во воз: средување на косата, подготовка на униформи, шминка…

Со задоволство се согласува на селфи, секогаш кога има време за тоа. Ако не… побарува од патниците да почекаат. Но, возењето е кратко,

А патниците немаат чувство дека возот навистина оди 200 на час. Часовникот покажува дека – од Белград до Нови Сад се стигнува за 36 минути.

– Се пошегував со еден патник: „Исто е како во авион, а немаш турбу ленции“. Посебен коментар беше кога ме споредија со стјуардесите од „Ер Србија“, мислеа дека нè „ук рале“, но и српскиот воз има прекрасни кондуктери – вели Катерина.

Задачата на кондуктерот е да ги прегледа билетите, да покаже на местото, доколку е потребно, да ги решава недоразбирањата со резервации, бидејќи често се случува патниците да го пропуштат седиштето.

Исто така, проблемот настанува кога патник се обидува да влезе без билет – многумина не знаат дека во возот на Соко нема продажба на билети, мора да се купи однапред со резервација на седиште. Ова е можно на шалтер, онлајн или на машината за билети.

– Волшебните зборови при решавање на недоразбирањата се: „Те молам, извини“. Тоа се зборовите што ја отвораат железната врата – вели Катарина.

Со униформа и кармин, љубезност и став, секој проблем е решен: Патниците ни ја враќаат добрината, па ни е пријатно да си ја работиме работата – вели Катарина.

Нејзини омилени патници се децата. Најмногу се радуваат кога ќе ја видат Катарина и секако – нивната насмевка и зборови се без двоумење, искрени и срдечни.

– Имам две деца и ќерка ми е воодушевена, не знае ни што точно работам, на сите во градинка им вели: „Мајка ми е во воз, мајка ми е на телевизија.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.