Во ордедени делови од Германија забрането е возењето на дизел мотори, во други се гледа и на долготрајно искоренување и на бензин и на дизел мотори.
Предлогот на Европската унија да се забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година доведе до противење од неколку земји-членки.
Дури и германскиот министер за финансии пред неколку дена изјави дека е против ваквата одлука. Меѓутоа, германскиот министер за животна средина сега објави дека Берлин ги поддржува плановите на ЕУ да ја забрани продажбата на нови бензински и дизел мотори од 2035 година.
Според Штефи Лемке, министерка за животна средина на Владата во Берлин, Германија планира да гласа за пакет закони на Европската унија со кои ефикасно ќе се забрани продажбата на нови автомобили напојувани со фосилни горива од 2035 година.
„Доколку овој пакет закони го вклучи она што Европската комисија го посочи, а тоа е забраната за продажба на нови автомобили кои испуштаат јаглерод диоксид од 2035 година, тогаш ќе ја поддржиме оваа одлука“, изјави Штефи Лемке.
Сепак, овој коментар е во спротивност со изјавата на министерот за финансии Кристијан Линднер, кој минатата недела изјави дека Владата на Германија нема да го поддржи овој план.
Лемке тврди дека Германија очекува тешки дискусии за правилата на ЕУ во однос на бензинот и дизелот со другите земји-членки.
Италија, Португалија, Словачка, Бугарија и Романија се против оваа одлука. Нивната идеја е да се продолжи продажбата на автомобили со СУС мотори до 2040 година.
Забраната за продажба на бензин и дизел е само еден од начините на кои Европската унија се обидува да ја спаси животната средина, а главната цел е намалување на емисиите на стакленички гасови за 55 отсто до 2030 година во однос на 1990 година.
Идејата за намалување на емисиите од соо браќајот, објавена од Европската комисија минатата година, вклучува намалување на емисиите на СO2
И тоа за 100 отсто до 2035 година, со што ефективно ќе се забрани продажбата на бензин, дизел, но и хибридни и плаг ин хибридни автомобили.