Срѓан не можел да го издржи темпото овде и заминал да вози камион: Сега можам да заштедам

  • By klaster2
  • февруари 14, 2022
  • 0
  • 396 Views

Срѓан Маројевиќ е камјонџија кој по 28 години искуство и работа како инструктор, предавач и испитувач во автошкола решил да замине во Словенија и да стане камионџија. Не можел повеќе да го издржи темпото кое му било поставено во Србија.

Денеска вози „сканија“, долга 16,5 метри, обиколувајќи ги патиштата во Западна Европа, транспортира пластика, иверица, автоделови, хемиската индустрија …

„Веќе не можев да го издржам темпото кое ми беше поставено во Србија. Имав работа со полно работно време без ниту еден слободен викенд.

 

,, Кога ќе помине една година, сфаќам дека сум на нула. Ете толку можев да заработам работејќи без прекин и без одмор.

,, Можев да го обезбедам семејството само за нормален живот, но ни денар повеќе да заштедам. Ме обзедоа мислите и знаев дека за таква иста работа некаде на запад можам да заработам многу повеќе признава Срѓан

Кој е на патиштата на Италија, Франција и Германија, Холандија, Белгија и вози од 2017. За тоа време успеал да им купи стан во Белград на своите ќерки.

Камионџија во странство од својата работа може да заработи од 1.500 до 2.500 евра месечно. Тоа, додава Срѓан, е сосема доволно за живот, а може и да заштеди пари.

“Возачите немаат трошоци, освен храна. Спиеме во камион, тоа е нашиот втор дом. Сепак, на европските камионџии им е полесно, бидејќи нема доцнење на границата.

,, Границата ја поминуваме со 80 километри на час. Да, треба и јас да седам како колегите од Србија по многу часа на граница не би ја работел работава.

Значи, на возачите од Србија не им е лесно, помалку се платени, условите за работа им се полоши и нема доволно за нив“, вели тој за ,,Мондо”

Неговиот еден работен ден трае 13 часа. Се возат по „чисти правила“, како што велат искусните возачи, што значи дека правилата мора строго да се почитуваат.

„Го нема тоа нашето ,,Ке возам колку сакам” . Работиме колку што дозволува тахографот во камионот, тој е нашиот најдобар пријател.

Ние сме на тркала девет часа континуирано, а можеме да одвоиме дополнително четири часа за утовар и истовар на стока, а потоа имаме одмод од 11 часа, вели овој камјонџија.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *